zaterdag 9 december 2017

"Kijk eens wat *M*O*O*I*"


En toen was het ineens zaterdagavond,
de gasten waren naar huis,
de zolder opgeruimd,
en zit ik dit verhaaltje te schrijven.


Het waren bijzondere dagen op zolder.
Terwijl afwisselend regen en hagel op het dak tikte,
werd er hard gewerkt,



gekletst,
geroepen,
 kijk nou het sneeuwt,
gesmikkeld van al het lekkers bij de koffie/thee,
de lunch werd ook zeer goed ontvangen,...


Quilt Juffie Goof legde alles uit over de broderie perse.
liet quilts zien,
wees op eventuele valkuilen,
gaf raad,
maar ook,
wat denk je?
Wat deed ze vooral?


Ze bewonderde en,
genoot van elke unieke krans.


Het was weer een echt Broderie Perse feestje.


Dankjewel lieve BeePeeërs, 
voor jullie gezelligheid en enthousiasme.


De lieve mailtjes,
om te vertellen dat je zo hebt genoten.


En nu?
Even weekend houden.
En verder Goof ?
Staat er nog iets speciaals op het programma bij jou op zolder?


Jazeker,
een Lieve Schat wil daar, 
over een paar dagen,
 persé haar verjaardagsfeestje vieren


En ook gaat aan het eind van de week deel 4 van de Margootje BOM op de post,
zodat iedere deelneemster,
 in binnen- en buitenland,
de patronen,
ruimschoots voor Kerst binnen heeft.


Of ik mijn werk leuk vindt?
Ik vind het GEWELDIG,
en dat komt door JULLIE..

Fijne avond lieve allemaal,
en,


10 opmerkingen:

OmaSannie zei

Zo leuk dat het zo fijn is geweest en dat iedereen zo genoten heeft en dat jij dat zo verdient en ook de kok waarschijnlijk zo druk is geweest... Dus wens ik jullie even zo veel rust op de komende ZOndag... liefs mij xxx

Rita zei

Fijn dat je met zo'n warm gevoel terug kunt kijken. Er zijn mooie kransen gemaakt. Nu lekker genieten van je zondag.

Annelies zei

Mooie werkstukken !

Grietje vanKempen zei

En weet je waarom iedereen zo graag naar die betoverende zolder wil?
Dat komt door JOU !!

Bernadette van gils zei

Het was niet alleen voor jou een mooie dag maar wat denk je van de deelnemers??
Deze deelnemer ligt nu in bed na te genieten bij het lezen van jouw verhaaltje en het zien van de foto's.
Mijn uitgebreide verhaal zet ik maandag op mijn blog maar wil nu alvast tipje van de sluier oplichten.
Geweldige gastvrouw, prachtige zolder, lieve en duidelijk uitleggende juf Goof, een lieve teckel boven aan de trap ter begroeting en tot slot 2 mannen die voor ons een verrukkelijke lunch serveerden. Dank je wel Ingrid, Margootje, Hans en Kleine Muis.
Dit was geen dag met een gouden randje maar een met een hele dikke gouden rand dankzij jullie
Groetjes
Bernadette

Simone zei

Laatst kwam er bij mij iemand stofjes uitzoeken voor haar BP workshop... Wat leuk om te zien hoe t geworden is!!!
Ik heb ook enorm veel zin in ons verwendagje bij jou op zolder... nog even geduld!

Phyllis zei

Ooooh, wat een prachtige werkstukken!

Hillbilly zei

..zo dat snap ik ...bijna net zo leuk als boeken verkopen :)))) wat een mooie kransen maakt iedereen zeg!!

Joanne zei

Wat mooi allemaal! Zo veel leuk creaties!
een magische weekend bij Goof op zolder met dit weer!

Floor zei

Wat een bedrijvigheid bij jou op zolder, en wat een mooie kransen zijn er gemaakt. De laatste vind ik zo mooi, ben gek op Viooltjes vandaar.
Feestje op zolder..... wat te denken van het volgende:
Te huur: "Heerlijke zolder van Goof voor al uw feestjes" :-) :-) :-)
Dat gaat vast niet gebeuren, dan maar lekker met de lapjes spelen.
Groetjes,
Floor