woensdag 13 september 2017

"Eentje hier & eentje daar,... "


In afwachting van 't mailtje van de drukker,
dat deel 1 van de Margootje quilt,
klaar is,...
ben ik een beetje aan het 'dingesen' op zolder.

Quiltje hier,
quiltje daar,...
of,
 toch maar wat hoger?

Dan valt m'n oog op het Broderie Perse voorproefje.


Zal ik ze eens uitleggen op de vloer?
Hoeveel moet ik er ook alweer?
Het is al weer even geleden dat ik hier mee bezig was.


Zal ik ze in de lengte leggen?


Even 'n paar hartjesblokken er bij pakken,
voor het sfeertje.



Ik zet er maar eens 'n stoel bij.
Even zitten.
En kijken naar de overkant.
Daar,


zitten 2 toeschouwers,
 mee te denken,..

Wat vinden jullie er van?

Ach,
het maakt ons helemaal niets uit,
maar,
als,
je,
een,
hartjesblok,
over,
hebt,...


Tja,
dat helpt niet echt.

Als ik nou dit blok hier,
en dat blok daar,...
wat meer in de breedte,...


dan,
 zou het weleens iets kunnen worden,...
;o)

Fijne woensdag allemaal,
en,


20 opmerkingen:

Joyce zei

Wat heb je een superfijnegezellige plek xx

BezigeBijMirjam zei

"Kijk eens wat een weelde daar bij Goof op zolder!", zei ik tegen Annie en Philomeen. Wij zijn in de Elzas. Het ziet er zo gezellig uit Ingrid bij jou op zolder. En wat de keuze voor jouw BP-hartjesquilt betreft; mijn voorkeur zou uitgaan naar 4 blokken BP op een rij in de breedte. Keuzes, altijd weer die keuzes...... Fijne dag!

Quiltlia zei

O wat heerlijk,Ingrid.Als ik er ook iets van mag vinden zou ik bovenin wat meer gesloten blokken doen.ojee nu krijg je van iedereen een mening.Ojaa ik zou ook kiezen voor 4 broderie-perse blokken op een rij .Heel veel Groetjes Lia.

Rita zei

Het ziet er super gezellig uit. Hier ligt de tafel oom vol gekleurde lapjes. Heerlijk die storm. Fijne dag

erika zei

Wat een heerlijke kluskamer heb je, het ziet er zo zonnig en gezellig uit. Wat de blokken betreft: ik sluit mij aan bij de suggesties van 4 BP op een rijtje en hartjesblokken eromheen. Ook een fijne dag !

wilma oud zei

Wat een quiltparadijs heb je op zolder gemaakt. Liggen er nu elders in je huis ook nog quilts, zoals je het steeds deed of ligt alles boven? Wat spannend het dat wachten op de eerste druk. Wij zijn ook benieuwd. Fijne dag en groetjes van Wilma

OmaSannie zei

Geweldig zo, aan de balk! En voor de rest... ach je weet het, ik vind het geweldig xxxliefs mijxxx

Annelies zei

Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.

Angela Hipp zei

Wow !!!!!!! Lovely greetings from Angela

Lida zei

Wat een gezellige ruimte is het geworden en ja met jouw quilts wordt het helemaal een perfect plekje om gezellig samen steekjes te zetten!
Groetjes
Lida

Kijkdaaris zei

Wat ziet dat er knus uit daar op het zoldertje!!��
Enneh...euhhh..de hartjes allemaal in midden en de braderie perse er omheen...hoe zou dat staan???����

marion anderson zei

en margootje op foto 1 op het puntje van het vloerkleed, droppie, gezellig ingrid en veel dingesen deze week, het weer is er na...liefs en dikke knuf mariontje..xx

Bernadette van gils zei

Ziet er steeds gezelliger uit daar bij Goof op zolder. En hoe je het ook doet met je BP blokken, het zal prachtig worden .
Ik ben zooooo nieuwsgierig naar de Margootje patronen, Hoop dat de drukker op schiet 😀😀
Groetjes
Bernadette

Bernadette van gils zei

Ziet er steeds gezelliger uit daar bij Goof op zolder. En hoe je het ook doet met je BP blokken, het zal prachtig worden .
Ik ben zooooo nieuwsgierig naar de Margootje patronen, Hoop dat de drukker op schiet 😀😀
Groetjes
Bernadette

Quiltminizusje zei

Heerlijk zo'n huisje voor jezelf, en straks mogen er ook andere quiltsters een paar uurtjes genieten. Wie weet mag ik ook een keer komen.
Groetjes Christine

Evelyne zei

Wat een gezellige zolder met zoveel schatten!Margootje vind het ook gezellig op jou zolder. Sfeertje hoor!

Lieve groetjes,
Eef

Unknown zei

Gezellige boel daar op de zolder! Mooie foto's. Prachtige werkstukken.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Wat een heerlijke, mooie ruimte. De quilts komen zo mooi uit. Prachtig, die BP blokken en de hartjes erlangs staan schattig!!

Marijke zei

Wat een super gezellig knus sfeertje heb je op zolder! Daar zal het heel fijn zijn om daar te vertoeven!
Lieve groetjes van Marijke

Phyllis zei

Jij bent ook naar zolder! Wij hebben van de zomer van alles veranderd in ons huis (nu de jongste het huis uit is), alles kreeg een andere plek en functie, waaronder de zolder. Ipv onze slaapkamer nu mijn quiltzolder, heerlijk! Ook bij jou ziet het er heerlijk uit, zo gezellig en zo inspirerend en wat laat je een prachtige projecten weer zien. Genieten hoor, deze blogpost, super! Geniet van je mooie, nieuwe plek, top!