woensdag 31 augustus 2016

"Onverstoorbaar,..."


Wat ligt er in de buurt,
zodat er elke dag,
trouw,


wat steekjes gezet kunnen worden?
En als het te warm is Goof?
Wat doe je dan?
Stug door gaan.
met een ventilator in de buurt.


Want als ik wil quilten,
dan doe ik dat.
;o)

Gisteravond,
(brief was bij de buren in de brievenbus gedaan),
kwam het bericht dat de Sterretjes quilt naar de OEQC in Maastricht mag.

Hoe ik dat vind?
HEEL LEUK
&
ZO SPANNEND.
...

Deze Goof quilt onverstoorbaar weer verder,...
;o)

Fijne dag allemaal
en

14 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Goedemorgen spannend hoor je quilt naar OEQC jammer dat voor mij te ver is om te gaan kijken.
En quilt maar lekker door, hier wordt ook gewoon gepatcht en geknoopt. Het is altijd quiltweer
Groetjes
Bernadette

Annemieke zei

Gaaf dat je sterretjesquilt mag hangen!
Gelijk heb je om door te gaan. Ik ben ook helemaal geen warm weer mens en probeer ook stug door te naaien e/of quilten op n koel plekje.
Fijne dag,
Groetjes
Annemieke

Anoniem zei

Proficiat dat je quilt naar de tentoonstelling mag en dapper dat je met dit ware weer doorquilt. Je bent echt bevlogen!!! Fijne dag en groetjes Wilma

Maria zei

Proficiat!! Hoe doe je dat toch, zo een mooie rondjes, ik worstel ermee en het lukt me nog niet. Groetjes,Maria.

Evelyne zei

Ik schreef het al op je Facebook. Wat geweldig voor je. Gefeliciteerd hoor Ingrid.
Lieve groetjes,
Evelyne

BezigeBijMirjam zei

Super leuk voor je Ingrid, dat jouw sterretjesquilt naar de OEQC in Maastricht mag. Mag he best trots op zijn. Gefeliciteerd!

Annelies zei

Gefeliciteerd dat je quilt mag hangen !! Wat leuk.

Annerose zei

Das Wetter kann uns nicht erschüttern.
Liebe Grüße Annerose

@nke zei

Hé Ingrid, congratulations��

Unknown zei

Wat een mooie waardering, echt geweldig, ik /wij zijn allemaal trots op onze Supergoof, met al haar quilts met de geweldige stof keuze en veel eigen inbreng bij de bestaande patronen!
Mooie avond samen.

Quilting Moesje zei

Leuk zeg :o)) gefeliciteerd !
En lieve lapjes in je stonefields:o))

Aunt 'Reen zei

Congratulations Ingrid!
Lovely to also see the stitches on your Stone field quilt.

Elizabeth zei

Wat leuk zeg, super!
Ik word altijd weer blij van je mooie foto's ...

Nifty Quilts zei

So many BEAUTIFUL projects! Love that photo of your quilt and the canal.