maandag 15 augustus 2016

"Het komt zoals het komt"


Spelen???
Uhm,....
ben bezig Gootje,....


Okidoki,
dan help ik wel een pootje mee,...
nou neeeee,....
;o)


Ben gezellig aan het appliqueren,...


soms,
 met de hulp van een sew-line plakstift,
meestal al needleturnend uit de 'losse pols',....


de ene keer gaat het wat minder,
uithalen, doe ik niet,


de andere keer gaat het wat beter,...
ben ik blij verrast,


het komt zoals het komt,
en het gaat zoals het gaat
(liedje van Gerard van Maasakkers)


Heb er schik in,
als er zomaar bijtjes aan komen vliegen.
of vlinders,...
ook zo leuk,....


En altijd,
 is daar die kleine flapdrol,
heel dicht bij mij in de buurt,...


Ah,
die Gootje,...

Fijne maandag allemaal,
en

8 opmerkingen:

HandandhomemadebyJoan zei

Heerlijk zo'n verhaaltje op de maandag en gezellig dat Margootje je gezelschap houdt

marijna zei

Wat wordt je quilt vrolijk! Leuk hoor al die aplicakties.

OmaSannie zei

Een lief heersbeestje is misschien ook leuk bij al die vlindertjes ed. Hoeft niet want ze zijn stuk voor stuk juweeltjes! Dikke kussss voor die kleine lieverd!

Elza zei

Fijn verhaaltje.

Floor zei

Je bent zo lekker bezig en die arme Gootje maar wachten of er nog gespeeld gaat worden.
Nee, het baasje is druk met de steekjes, dan maar gaan slapen, natuurlijk het liefst onder de quilt in wording.

Aunt 'Reen zei

Very beautiful - I LOVE to watch your sewing progress on this quilt!

Marijke van Ooijen zei

De tekst van Gerard Maasakkers is mij ook op het lijf geschreven...
Niks meer en niks minder...En jouw prachtig bloemetjes en bijtje
vind ik helemaal geweldig...Die kleine Floortje is net zo'n eigenwijs rakkertje
als mijn Roos, ook een black and tan teckel...alleen die van mij is een stukkie groter en misschien nog wel eigenwijzer...maar ohh..wat hou ik toch van mijn beesie, net zoals jij van Floor.

Fijne week meis,
Marijke

Quilter Kathy zei

This is such a beautiful quilt... and I love the photo with the puppy!