donderdag 17 september 2015

"knipperdeknip"


Knipknipknip,
 doet het kleine schaartje in de mooie lapjes.


Knipknipknip,
 gaat het langs alle zorgvuldig getekende blauwe lijntjes in de stof.

Terug in de tijd,
gaat meteen het koppie.
Want het stofje,
 is immers 'n stukje van de rand die om de Dronkemanspad Quilt zit.


Knipknipknip,
doet het schaartje,
 in het lapje dat over is van de rand & achterkant van Goofs Nearly Insane Quilt,...

Oeh,
 wat is het toch 'n zacht lapje,...
daar houd ik van.


Knipknipknip,


knipt het schaartje dapper,


in lapjes,
 die bewaard zijn voor,...
 OOIT.


Knipperdeknip,
knipt het schaartje om de pauw heen,
 en dwars door de mooie veren.

Dat is jammer,
de pauw is net iets te groot.
Maar niet getreurd,
van het stukje van de pauwenstaart,
 kan dan 'n piepkleine diamant geknipt worden,
die weer
in de rand van de Jane Austen Quilt mag.

Daar zijn er heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van nodig.
Iets tussen de 2 en de 3000,...


De pauwenstof,
 is trouwens gebruikt voor de achterkant van m'n Sjaantjeslap.
Oftewel Dear Jane,
er ligt inmiddels weer 'n lief klein ander diamantje bovenop.

Wat is het leuk om te knippen,
in die bij mekaar gespaarde lapjesvoorraad van de afgelopen jaren.

Maar,
soms word er nog niet geknipt,
dan gaat er een lapje terug in de la,...


voor OOIT.
:o)

En de uitgeknipte diamanten?
Wat doe je daarmee Goof?


Die worden zorgvuldig in de oude bloemetjestrommel gestopt,
die,
 ik van mijn viertal voor mijn verjaarmoederdag gekregen heb.

Knipknipknip,
knipt het schaartje onverdroten verder,
knipperdeknip.

Fijne donderdag allemaal,

3 opmerkingen:

christine zei

Knipper de knip knip.

Hij ik ook !!

Ageeth Dorsman zei

Veel knip-plezier met je mooie lapjes voor de Jane Austen. En er moet echt heeeeel veeeeel geknipt worden, weet ik uit ondervinding, want nog maar een blokje of 20 te gaan, en dan zijn mijn grote diamanten klaar (en aan elkaar genaaid). Nu de kleintjes nog...; dus voorlopig mag je lekker wyberen. Verrukkelijke lapjes heb je!!!
Groetjes van Ageeth

Supergoof zei

o neeeeeeeeeeeeee, ik ben zo stom geweest, ik wilde de dubbele reacties verwijderen, en toen gingen ze allemaal, neeeeeeeeeeeee.
En ze waren zo LEUK!!!
:o(