maandag 9 maart 2015

"Een doodgewoon programma,..."




Het huis is aan kant, 
da's weer een voordeel met een Margootje in huis. 
Je bent vroeg op,...
 Margootje had het er maar druk mee, 
stofzuigen en dweilen, 
ik had het voor haar niet leuker kunnen verzinnen.

Straks met haar naar de dierenarts voor een inenting, 
en vanmiddag,
 op de fiets zonder Margootje,
 naar het postkantoor met een stapeltje Ooievaarshuizen.


Ogenschijnlijk een doodgewone maandag,
 maar voor mij,
met 'n heel bijzonder programma. 
Dit had ik een paar weken geleden niet voor mogenlijk gehouden,...
Een Ooievaarshuis-patronenverkoop(klik) & een Margootje.
Fijn,
zoals het leven je positief kan verrassen.

En voor iedereen,
 die Margootje of heel klein of al best wel groot vindt,
en,
 zich afvraagt hoe GROOT
of hoe klein ze nu echt is.

Een foto van Margootje voor de achterdeur.


Margootje is een standaard teckel, 
dus ze wordt een flink stuk groter,
maar zelfs als ze een Ierse Wolfshond zou zijn,
dan zou ze toch altijd Margootje blijven heten,...
Gewoon,
omdat 't zo lief klinkt.
;o)

Fijne maandag allemaal,

13 opmerkingen:

jolanda zei

Leuk die verrassingen die het leven in petto heeft zo af en toe. En dan nog zo'n heerlijk klein knuffelhondje om je heen.... Geniet er maar lekker van hoor! ;-)

Anoniem zei

Wie dacht dat ze groot was heeft zeker nog nooit een pup gezien ,dag Margootje sterkte bij
de dierenarts.

Elza zei

Fijne maandag en een knuffel voor Margootje.

Birgitte aka Bietje zei

Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik ook een Margootje wil. Maar aangezien wij overdag beiden veel weg zijn is dat niet gezellig voor het Margootje. Dus geniet ik van jullie Margootje.
Misschien moet je haar naast een 2 euro muntstuk zetten, dan wordt misschien duidelijk hoe groot/klein ze is. Die achterdeur is veels te groot voor haar. (geintje)

Heleni zei

Ach gossie ze is echt nog heel klein. Zo bij de deur is het goed te zien.
En dat groter worden gaat heeeel snel, hebben wij ervaren met Morris. En hij is nog wel een dwerg.

Nina Hobbysite zei

Wat klein. Wat super. Het is dat we teveel weg zijn maar anders..

corrie zei

Ach ach wat een humpie toch zo lief
En ja het zijn de kleine dingen in het leven die zo bijzonder zijn
Fijn voor je dat de ooiervaars patroon zo goed loopt
Hij is ook prachtig ik ga hem zeker voor mijn zevende klein kind maken moet nog eff geduld hebben tot 20 maart als ze weer centjes storten hihi
Hele fijne maandag
Liefs corrie

Bernadette van gils zei

Heerlijk dat er weer leuke dingen in je leven gebeuren. Wat lijkt Margootje zo toch klein bij die grote deur.
Geniet van alles
Groetjes
Bernadette

Anoniem zei

Margootje? Het lijkt wel een hondendrolletje, gisteren trouwens een heel leuk verslag, kukeleku.

OmaSannie zei

Net als BregJE!!!! Wat een moppie, jullie Margootje......

Huize Krul quilts zei

Heel veel succes met het Ooievaarshuis en met al jouw goede zorgen wordt Margootje vast een heel groot hondje. Geniet van de mooie en positieve momenten...
Groetjes Coriene

betty prins zei

wat een klein schattig Margootje toch...

bep zei

ik krijg weer helemaal zin aan een teckelpuppy,zo genieten met die kleine dondertjes,Bep