zondag 15 maart 2015

'Ben aan het FOEPEN"


In de vroege zondagmorgen,
 als Foep, de Poezenbeesten
en 't hondenpuppy,
 nog slapen,
is er alle tijd om wat quiltsteekjes te zetten in Foeps Quilt.

Hoe het gaat met de poezen en het teckeltje?
Op dit moment heel bijzonder.

1. Foep en zijn Vriendjes zijn GIGANTISCH naast Margootje.
2, Ze kijken haar met grote ronde ogen,
zonder te knipperen,
CONSTANT aan.

En Margootje?
Die vind dat allemaal best wel eng.
Duikt steeds onder een quilt,
 om daarna heel voorzichtig te voorschijn te komen.
Zijn ze er nog?

JA.
OEPS,
gauw weer onder de quilt.

Deze Goof vindt dat een goed begin,
't zou fijn zijn als m'n vijfde teckeltje eens ontzag zou tonen voor poezen,...

Dat was 't weer voor deze keer,
ik ga weer verder met Foeps Quilt.
O, wacht eens Goof,
nog even iets zeggen.

Hebben jullie al gezien dat het lijstje met trunkshows en workshops (rechts) groeit?
Misschien is er 'n Supergoof Trunkshow of Workshop,
 bij jou in de buurt.

Fijne zondag allemaal,
en

10 opmerkingen:

Francien zei

Goedemorgen...nou ik denk eerder dat Margootje denkt: "wacht maar tot ik een beetje groter ben"....dan zal zij de poezen eens flink laten schrikken...:)...maar dan wel weer gauw onder de prachtige quilts duiken daarna....geen beter plekkie denk ik maar.... succes met de shows...(onnodig te schrijven)...met het prikkn dan maar......:)

Bernadette van gils zei

Oh die kleine Margootje is verstandige puppy. Poezen moet je met rust laten.
Wat heerlijk dat je lekker aan het Foepen bent. Ik kan niet wachten om die quilt helemaal te zie want wat ik op de foto zie, ziet er al leuk uit.
Veel Foepplezier en fijne zondag
Groetjes
Betnadette

Unknown zei

Heerlijk zo'n lief klein teckeltje en de poezenbeesten wennen er wel aan.
wat ben jij lekker vroeg aan het quilten, ik zit hier nog wakker te worden.

knuf Ined

ria vogelzang zei

Wat zal dat een prachtig gezicht zijn..... klein Margootje en Foep en de "Foepenbende".... ;)
Zou maar zo een titel voor een kinderboek kunnen zijn...
Heerlijk genieten met je steekjes en vriendjes! Lijkt me super!

marion anderson zei

fijne zondag lieffie

Anoniem zei

Is dit al het 5e teckeltje.......En dan Bregje nog. Dat zijn wel heel veel lieve hondjes en poezen in een mensenleven. Ik hoop en blijf nog steeds hopen op een eerste poes en hond in mijn leven en ik ben al 65 jaar, maar mijn DH wilt niet en ik blijf hopen....misschien ooit....Lieve groet van Wilma

Unknown zei

Weer iets nieuws bijgeleerd: foepen!

Nog een fijne zondagavond,

Brigitte

Unknown zei

Dat zal ook niet meevallen voor zo'n minitukkerteckeltje, zoveel poezebeestjes om je heen! Maar ze gaat ze vast de baas worden :-)

Joyce zei

Ben ook aan het Foepen geslagen...... heb net zitten GENIETEN van alle verhaaltjes van Foep's quilt!! En natuurlijk ook van de foto's van deze LIEVE quilt die bijna klaar is! :O))
Ennuh Margootje nog beetje bang van de poezenbeesjes....... hoe lang zal dat nog duren ;o)

Wilma zei

Foepen! dat is vast heel leuk.
Margootje is goed bezig, zeg ik.
Welterusten voor straks