dinsdag 15 mei 2012

"Zo'n verwennerij"


De afgelopen dagen heb ik gemerkt dat 'je 50e verjaardag' het toverwoord is om heel erg verwend te worden.

Eigenlijk ben ik er nog steeds beduusd van.
Het begon vorige week een paar dagen voor mijn verjaardag al,...
De postbode-mevrouw klopte aan.
(Ja echt waar, er zit immers een klopper op de deur)

En bracht een enorme doos met heel veel cadeautjes.
Kijk maar eens,...
Een geweldig kussen met 'n voor mij,  zeer ontroerend borduurtje van Yeppe & Bregje.
Een doos bonbons,....
mmmmmmmmmmm,....
En een 'Wat-zit-er-in' koffertje,...


Leuk hè,...
En er zit véél in!!!!


Allemaal van Carin.
Lief hè,...
Zoals ik al schreef, ben er helemaal beduusd van.
De volgende dag klopte de postbode-mevrouw weer op de deur,...


Nu met een geweldig quiltboek van een hele Lieve Quiltvriendin.
Er staan hele mooie quiltjes in.
Ook om van te SMULLEN.

De kaarten vonden ondertussen ook hun weg door de brievenbus,...


"Klopklop"
Jawel, dankuwel postbode-mevrouw.
Post van Hilly.


Met hele lieve pakjes en briefjes,...


Ik vertel er verder niets over, dat komt allemaal nog, het is zo VEEL.


'Klopklop"
De postbode-mevrouw.
Een gave Pippi dvd, van HAAR,...
;o)


'Klopklop'
Inderdaad,...de PBM.
Met lieve vriendjes van m'n vriendjes Van Mij-Voor Jou.

En toen was het tijd voor de trunckshows bij de Quilthoeve, met nog meer kaarten, HEERLIJKE Belgische bonbons van een LIEVE FAN, en


De tomatenduif van Lida.
Die zij zelf zo mooi heeft gemaakt, en waarvan ze weet dat ik er weg van ben,...

Snappen jullie dat ik er stil van ben?

En toen was er ook nog dat meisje van 40 jaar geleden.
We zaten onze hele lagere schooltijd in dezelfde klas. Hanneke had m'n blog ontdekt en kwam helemaal naar Naaldwijk voor de trunckshow.
Wat wàs dàt LEUK!
En ze bracht een boeketje mee,...


Dat ijzersterk is, want het heeft heel lang geen water gehad.
Het is in mijn tas mee naar 't nieuwe oude huis gegaan, en staat nu voor het keukenraam.


En elke keer als ik het zie, denk ik weer, wat is internet BIJZONDER.
En wat is het speciaal om je internetvrienden in het echt te ontmoeten.
Bedankt allemaal voor een hele GAVE verjaardag.
Hoe vinden jullie de foto's?
;o)
Khebnueenheelmooiroodfototoestel,....

De verwennerij ging zondag namelijk nog verder,...
nu door man, kinders, oma's & familieleden.

Fijne dag allemaal,
en,

34 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Geweldig leuk !
Daar kun je inderdaad nog lang van na-genieten ...
een rood foto toestel ... dat is bijzonder ... mooie foto's kun je er mee maken, zie ik wel ! :o)
Groetjes,
Simone

Quibi zei

Wat onztettend leuk, dat je zo verwend bent! En dan ook nog je fototoestel gekregen!! Wat een bofferd ben je!!

katrien zei

Wat ben je heerlijk verwend.daar kun je nog lang van genieten.

Jeanneke zei

Heerlijk hè, om V I J F T I G te worden?
Welkom bij de club!
Geniet ervan; dit is het begin...

Groetjes,

Jeanneke.

Anoniem zei

Wat ben je heerlijk verwend en je foto's zijn prachtig!
Groetjes,

Jetta

Elza zei

Super wat een geweldige verjaardag met cadeaus heb je gehad.
Heerlijk al die verwennerij.

Shirley zei

Wat is dat zalig nagenieten, en nu kan je het weer allemaal vastleggen op de gevoelige plaat; wat een verwennerij, En een rode digi, past mooi bij je auto :-)

Rita zei

Heerlijk joh, je hebt het echt verdiend, gr, Rita

Annelein zei

Heerlijk al die verwennerij... Er is zo'n gezegde... wie goed doet... goed ontmoet...

En je keuken is super gezellig!!!

Anoniem zei

Wat heerlijk en zo logisch die verwennerij ,dat krijgt niet iedereen hoor Goof, daar moet je jarenlang lieve ontroerende logjes voor schrijven en lieve mailtjes achter de schermen ;)) hartstikke verdient en heel erg leuk voor je, wie wil er nu niet bij zo'n leuk huisje aankloppen????
heerlijk ,ik geniet hier gewoon mee ,wat een leuke verrassingen en wat een mooi kussen!!!!!
groetjes hilly

GRANNY'S HOUSE zei

Jij verdient het gewoon om verwend te worden, je bent ook zo'n zalig open en lief mens en ik zit hier dan ook helemaal mee te glimmen.

Groetjes
Ines

PS Je foto's zijn prachtiger!

Wilma Kuin zei

Geweldig!! Wat een lieve verwennerij,... Geniet ervan, Ingrid,....

Zijn er mensen die vertellen dat internet koud is?? Die snappen er niets van,..

Oh prachtige foto's!! ;o)

Rennie zei

Heerlijk toch zo'n verwennerij. Het zij je zo gegund.

Johanna Zweden zei

Nog gefeliciteerd en wat een super verjaardag
Schitterende cadeaus
Fijne avond groetjes Joke

Johanna Zweden zei

Nog gefeliciteerd en wat een super verjaardag
Schitterende cadeaus
Fijne avond groetjes Joke

KijkDaarIs zei

Bofferd!!!!...;0)
de postbode is er maar druk mee...;0)
fijne avond

Rian zei

nogmaals gefeliciteerd, volgens mij had ik al gemaild. Wat een heerlijke verwennerijtjes. Ben wel heel benieuwd wat je postbodemevrouw er allemaal van dacht..... en wat fijn dat je weer een nieuw fototoestel heb, des te meer kunnen wij meegenieten.

Maria zei

Dag Ingrid,
ik geniet ook nog na, wat een dag, zo'n mooie quilts!!!Om niet snel te vergeten,en nu kan ik er thuis op m'n pc naar kijken, geniet nog van al je kadootjes,
groetjes,
Maria.

Ineke zei

Lieve 50-jarige Ingrid, alsnog van harte gefeliciteerd!!! Zoveel leuke kadootjes!
Liefs Ineke

Annelies zei

Geniet er maar lekker van !

sylvia zei

Heerlijk, blijf nog maar even in je wolk nagenieten!!

Lida zei

Wat ben je heerlijk verwend en ach sommige mensen verdienen het en 50 is toch een heel bijzondere leeftijd? Ik vind inderdaad dat de rode perfect bij jou past, staat daar geweldig! Grijns!
Groetjes
Lida

Carin zei

Ohhh wat ben jij verwend zeg en wat een superleuke cadeau's heb je gekregen !!

Maar ga nu niet zeggen dat je, net als ik, ook zo'n fan van Pippi Langkous bent ... ik heb de meeste videobanden van haar (we hebben nog een video speler LOL) en ook het pippi langkous boek wat ik als kind had, ben ik jaren geleden weer eens tegen gekomen en heb ik meteen gekocht.

Tof dat je een nieuwe camera heb, de foto's zijn super de leuk !!

mieke zei

Leuk hoor, dat was genieten en nagenieten.

Hermie zei

ontzettend leuk dat je zo verwend bent, ja je wordt maar een keer 50 jaar :-)

Anoniem zei

Ik dacht wel dat het goed zou komen met het fototoestel
Heerlijk verwend, lekker van (na)genieten.

Berna zei

Dat is inderdaad een verwennerij. Maar je wordt ook maar 1 keer 50! Leuk hoor.
Veel plezier morgen. Het zal toch wel een keer gaan lukken dat we bij elkaar aan de keukentafel zitten?

Thea B zei

Hallo Ingrid, Nog gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag, een mijlpaal in je leven. Je bent heel erg verwend door vele lieve mensen!
Zelf heb ik al heel lang een idee om naar Blokzijl te gaan waar "Supergoof" zoveel over te vertellen heeft. Morgen is voor mij de grote dag en vertrekken we met onze campi-fleur naar dat mooie zuiderzee stadje. Wie weet als ik daar rond loop dat ik je tegen kom, dat zou toch geweldig zijn. Groeten van Thea

Ann's ~ 'a photo a day for 100 days' zei

What a wonderful post of your beautiful Birthday presents! You deserve them all, wishing you the most special weekend with your family. Happy birthday again :-))))Ann xx

Geckoboxes zei

Je geeft zoveel aan anderen, zoals jouw verhalen en de zorg voor al jouw babietjes, dan verdien je zo'n speciale verwennerij op jouw speciale dag en daar kun je vast nog heel lang van nagenieten! Proficiat!

Guusje, zei

Wat ben je heerlijk verwend, zo leuk om er even van mee te mogen genieten en natuurlijk geniet er zelf ook maar van.

Floor zei

Wat prachtig dat zoveel lieve vriendinnen je kaarten en kadootjes hebben gestuurd!
Je wordt ook maar één keer 50 jaar natuurlijk, nu moet je weer 10 jaar wachten voor zoveel verwennerij (of niet?.....)
Geniet er maar lekker van!
Groetjes,
Floor

Chris zei

Wat ben je heerlijk verwend!! Dat mag ook best hoor.

Anny zei

Nou, je bent niet vergeten hoor... en met dat fototoestel zijn al je lezers ook blij... we genieten weer van de mooiste foto's! ;-)