maandag 16 januari 2012

"En de winnaar is,..."


Jeetjemineetje, wat kwamen er veel reacties,...
En wat was het leuk om ze allemaal te lezen, want natuurlijk doe ik dat.
Dat maakt zo'n Weggevertje = Give-Away nu net zo leuk.
Ik ben er wel zoet mee geweest, dat snappen jullie wel,... maar ik laat jullie niet langer in spanning,...
:o)

De winnaar is,......



Brumelda, *P*R*O*F*I*C*I*A*T*
mail je even je adres, dan komen de 65 blauwe lapjes zo snel mogelijk naar je toe.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor al het enthousiasme, ik vond het GEWELDIG.
Fijne dag allemaal,




40 opmerkingen:

Carin zei

WOOHOOOOOOOOOO ...... Ikke ??? Echt ikke ? of is er nog een Brumelda ? Ik mocht van Carin zelfs het toetsenbord lenen om je te schrijven. Ohhh wat ben ik blij, Carin wat minder want nu mag IK beslissen wat er met de lapjes gaat gebeuren hihihi. Maarre ... ik denk dat ik haar maar dat ontwerpje laat maken van de Supergoof Blues want die vind ik zelf ook wel erg leuk. Ik ga haar wel helpen hoor want tenslotte zijn het lapjes die IK gewonnen heb, niet dan?
Dank je wel Ingrid en we houden je op de hoogte van de vorderingen en ik zal je Carins adres even toemailen want daar wordt ook mijn post naar toegestuurd.

Annelies zei

Carin, alias Brumelda, van harte !

Elza zei

Ha ha ha Brumelda dat is super zal Carin ook heel blij mee zijn.
Groetjes ELza.

Anoniem zei

proficiat, met je leuke lapjes. We wachten netjes af wat je ervan gemaakt hebt.

veel plezier.

gr. mech.

GRANNY'S HOUSE zei

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze schitterende lapjes.

Groetjes
Ines

mieke zei

Leuk, gefeliciteerd.
Ben ook benieuwd wat je gaat maken. Succes.

Plakhuis zei

Carin, van harte! Die lapjes komen goed terecht. Daar wordt zeker wat moois van gemaakt.

christine zei

oh een heel weekend in spanning gezeten he? brumelda / Carin.

van harte gefeliciteerd hoor .

goh Ingrid wat een reactie,s had je op je blog . tja het waren dan ook prachtige lapjes . eh hoor ik je denken jij had toch niet gereageerd. nee ik heb al eens een mooi boek gewonnen bij jou waar ik nog steeds heel blij mee ben en ja mijn engels is er zelf op vooruit gegaan want je wilt toch weten wat er staat geschreven toch!
je dancing dollies worden prachtig joh .

christine

Gert zei

He, wat leuk, dat de bekende Brumelda deze giveaway heeft gewonnen: gefeliciteerd!

Quilting Moesje zei

Ha Brumelda, gefeliciteerd hoor !
Als jullie samen net zoveel plezier met de lapjes hebben als ik met mijn Supergoof ... :o) lapjes/scraps .... dan komt het helemaal goed (met jullie samen(werking) ;o) ...
Ben heeel benieuwd wat jullie gaan maken !

Shirley zei

Caren van harte gefeliciteerd hoor, wat een bofkont! Ingrid wat een sfeerplaatje, die wastobbe op het antieke aanrecht :-)

Vlijtige Handjes zei

Brumelda Gefeliciteerd. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Lida zei

Hé Brumelda, proficiat!! Ben heel nieuwsgierig wat Carin voor je gaat maken! Misschien een nieuw kleed voor in je mandje of zal ze er een mooi tafelkleed van maken? Nu ik hoop dat ze jou er toch ook van laat meegenieten! Groetjes
lida

Ann-Mari zei

Congratulation to Carin of Brumelda.
And thanks again to Ingrid for chairing your work in blogland.

Judith zei

veel plezier met de lapjes :-)

Annelein zei

Allereerst natuurlijk de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Tjonge, wat laat je weer een leuke dingen zien.

De foto van het hoge water... Ik kan me voorstellen dat dat spannend is geweest. Wij keken iig onze ogen uit. Gelukkig sprongen ze wel weer terug (sorry, beetje flauw)...

Lieve groeten, Willeke

Anoniem zei

zo lief jij om dat zomaar weg te geven en voor de winnares ,heel veel plezier ermee, zet um op en maaak er iets moois van

fijne dag goof!1
hil

Joke W. zei

Weer een mens blij. fijn.
wat is het quilterswereldje toch een mooie wereld.
Ik kan mij heel goed voorstellen waarom vele mannen en vrouwen (waaronder ikzelf)zich in die wereld storten zelfs als ben je helemaal gelukkig en gezond dan nog is het in de wereld waarin wij nu leven, een hemel op aarde.
Waarom ik deze woorden uit mijn vingers laat komen om 11 uur in de ochtend weet ik niet maar het ging vanzelf.
groeten Joke W.

Marijke zei

Leuk dat Brumelda ze heeft gewonnen ben benieuwd wat Carin ervan gaat maken!
groetjes Marijke

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de lapjes. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
Marja-Brabant

Janet zei

Wouw! je zult maar moeten kiezen uit 368 reacties :-) een happening op zich!! Maar wel een super weg-gevertje zeg!! Nee ik heb niet mee gedaan, nog een beetje beginners vrees in blogland zullen we het maar noemen!
groetjes janet

ineke zei

Zo zijn er vandaag al 2 mensen in hun nopjes.Allebei gefeliciteerd en een fijne dag verder. groetjes ineke

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd. Wat een mooi cadeau om zoveel lapjes te krijgen.

Sabine.v zei

Brumelda, proficiat met de mooie lapjes en Supergoof dat heb je weer eens mooi gedaan! Weer een mens gelukkig gemaakt.

Nicky zei

oooooh Brumelda, leuk voor jou hoor, geniet ervan

vero

marina zei

congratulations to the winner. Happy sewing!

marion zei

gefeliciteerd brumelda, geef je Carin ook een lapje.................

Annemieke zei

Wat gaaf dat je zoveel reacties kreeg! Heb ook nog even Carin gefeliciteerd en rond gekeken op haar leuke blog. Zag later pas dat het zoveel reacties waren dat je naar een volgende pagina moest om de rest van de reacties boven de 280 (of zoiets)te bekijken!
Groetjes
Annemieke

Francien zei

Het is nou weer rustiger met de reacties denk ik maar Ingrid....Brumelda...hmmm...ik ben Eucalypta volgends DH o.a. niets fout gegaan toch?!....nee hoor geintje....bofkont Brumelda....die naam heeft wel iets....veel plezier met de prachtstofjes....groetjes Francien.

Bertie zei

Gefeliciteerd Brumelda!!

Balsemien zei

Carin/Brumelda van harte gefeliciteerd en heel veel pezier met de lapjes...

marion zei

Brumelda....Van Harte Gefeliciteerd met de prachtige lapjes!!!!!
Heel veel plezier met het maken van?????...... we wachten af!!!!

groetjes Marion H

Linde zei

Proficiat Carine,
Geniet maar van de Supergoof-stofjes
Ze zijn je 100% gegund !

Ellen zei

Geweldig voor je Brumelda(Carin) heel veel plezier en ben benieuwd hoor !!

Groetjes, Ellen

Ineke zei

Carin/Brumelde, gefeliciteerd!!! Heel veel plezier ermee!!!

Petri (1953) zei

Brumelda gefeliciteerd!
En Ingrid, wat heb je een prachtig, sfeervol aanrecht, daar kan geen moderne keuken tegen op!

Judith zei

Nou gefeliciteerd hoor, super leuk! Geniet van je lapjes, lukt vast!

Marianne G zei

Oh ik wil ook nog even Brumelda feliciteren, kan toch nog wel zo laat;) Veel plezier met de wonderschoene blauwe "goof" stofjes!

Marijke zei

Wat heb je veel reacties gehad! Maar je had ook wel iets moois weg te geven. Lief van je hoor.
En Brumelda gefeliciteerd met je prijs! Groetjes van Marijke

Marijke zei

Wat heb je veel reacties gehad! Maar je had ook wel iets moois weg te geven. Lief van je hoor.
En Brumelda gefeliciteerd met je prijs! Groetjes van Marijke