vrijdag 14 oktober 2011

"allemaal Inhaken!"


Een design wall voor de Dancing Dollies die helemaal te gek  is,...
;o)


Daar rechts onderaan,
 daar zat ik net nog,
 maar ja,
 ik moest overeind springen,
 om 'n foto te maken,...



Een verzameling losse armpjes voor de nieuwe Dollies,
die al opgetrommeld zijn om te komen passen.



En na een paar uur hard werken,...
zien ze er allemaal feestelijk uit.

De meiden zijn zo blij ,dat ze besluiten 't heuglijke feit te vieren,...


Hoe?
Met een avondje line-dancing natuurlijk,...

Fijne avond en groetjes van Goof!



31 opmerkingen:

inge zei

een originele designwall ;-)

ineke zei

Oh wat worden ze mooi die meisjes van je. groetjes ineke

Irena zei

wat uniek zo iets heb ik nog niet gezien,erg mooi

Anoniem zei

It seems you have been living for ages in this home. Quilts everywhere, old furniture, what a wonderful place to piece & quilt quietly! This one will be a masterpiece again.
Amicalement,
Katell, France

katrien zei

Wat leuk om ze zo te showen.

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige meisjes!!

Fijne avond met de dansende dametjes,..

Guusje, zei

O wat een heerlijke dansende dolly's zijn het toch. Hij wordt weer prachtig en nog heel erg bedankt voor je lieve reactie bij mijn klostop. Je hebt helemaal gelijk.

AnitaS zei

Als ik zo'n designwall had zou ik ook een dansje doen. Je schiet er weer lekker mee op.

Jane in Cumbria zei

Fijn dat ze niet meer zonder armpjes zitten. En op zo'n rood-witte vloer zullen ze er vast ook 's nachts lustig op los dansen.
groetjes
Jane

Anoniem zei

Ha fijn , armpjes naar keuze.
Het wordt een prachtig geheel.

christine zei

vrijdagavond,, dansavond,,dit doet me denken aan mijn tiener tijd op vrijdag dansles. zou zo weer beginnen als ik jouw meisjes zie . fijne avond

christine

Carin zei

In een woord: SUPERLEUK !

Annelies zei

Gezellig hoor die dollies !

Lee Prairie Designs zei

Thank you for leeting us peek inside your cozy home and see all your pretties!

Carolyn :)

GRANNY'S HOUSE zei

Wat maak jij er toch mooie meisjes van en wat hebben ze een plezier, moet ook wel, want jij maakt ze en ik zie jou niet zo snel sjaggie zijn.

Groetjes
Ines

jean zei

Thank you so much for sharing your beautiful home with us. I so love all of your work you are an inspiration.

Anoniem zei

So beautiful, you are such an inspiration Ingrid! What a lovely lady you are. Warm regards, Ann

Shirley zei

Dat gaat een herrie geven vannacht, al die dansende meisjes. Ziet er heel romantisch uit!

Rita zei

Leuk hoor ziet er weer heel gezellig uit. gr. Rita

Lida zei

Wow, je gaat echt geweldig, ze zien er allemaal prachtig uit in hun mooie baljurken! En die desingwal mag ook hier wel komen hangen! Fijn weekend,
Lida

verkouille conny zei

Wat hangt je rode nearly insane daar mooi en de dansende meisjes PRACHTIG !
Je hebt je nieuwe huisje erg gezellig ingericht hoor!

Liefs conny

Erna Peekel zei

Wat heb je er weer kei gave meisjes van gemaakt. Groetjes, Erna

sylvia zei

G*A*A*F!!!

Marianne G zei

Mooie meisjes zijn het, Ingrid! Zijn ze moe van het line-dancen? Enne, die NI op de achtergrond... een beauty!

Liefs,
Marianne

Monica en Guus zei

Oh, wat zijn die dancing dollies leuk, ook de kleuren die je er voor kiest. Ik heb gezellig weer even tijd gehad om jouw blog 'bij' te kijken en lezen, Wat maak jij toch prachtige quilt! groetjes

Dawn zei

Your line dancing dollies are very sweet. Love your work box. Thank you for sharing!

Gerda zei

Van voor naar achter ..van links naar rehechts..( 4x)...ja llemaal inhaken!!!..ben een beetje laat ..maar ik dans wel mee hoor!!!!!!!!!
Wat een schatjes zijn het!!!en allemaal zo mooi gekleed..;0)
Fijne ZONdag...

Ria van Kasteel zei

Ooh Ingrid wat worden ze leuk die dollies, en dan alles met de hand.
Petje af hoor en ik ben zo blij om weer wat bij je te kunnen lezen.

Lieve groeten van Ria ;0)

apiecefullife zei

I LOVE all your quilts! Thank you for putting me on youe sidebar and becoming a follower. Have you seen this?
http://www.youtube.com/user/apiecefullife?feature=mhee

Nifty Quilts zei

All of your quilts are very beautiful! I love your little "dollies."

Sparky zei

OHHH dear me..I love this one too..the ladies holding hands..I would love to learn how to do that..