dinsdag 23 augustus 2011

"Een Doordeweekse Ochtend"

100_2070

Een donkere ochtend met regen, donder en bliksem,… wordt opgevrolijkt met onder andere vele
kaarslichtjes,… natuurlijk een beker koffie,…

100_2071

Een quiltwerkje,… wat naaigereedschap en een zeer streng uitziende, maar o zo nodige leesbril,…
Is dan alles aanwezig om aan de slag te kunnen?

100_2072

Nee, de computer wordt natuurlijk ook opgestart!
 Enerzijds om alle ontwikkelingen van de verhuizing van webstreepjelog naar webzonderstreepjelog te volgen, anderzijds om één van m'n favoriete tv programma's op uitzending gemist te zien,…
'Bouw je droom' blijft altijd leuk om te volgen. Bedenk me nu pas, dat beiden als thema verhuizing hebben, iets wat deze zomermaanden wel zeer toepasselijk is.
Al die voorbereidingen worden getroffen vanwege de laatste hoedjes,…

100_2074

De laatste 'hoedjesloodjes',…
Het zijn er nu precies 6446,… een prachtig getal dat echt puur toeval is… nog een 'paar hoedjes erbij en het klusje is geklaart.
Maar dat klusje doe ik niet in m'n eentje, m'n trouwe assistent is altijd in de buurt.

100_2077

Ach Bregje, nu je toch staat,…
Doe mij nog effe een bakkie? PLIESSSSSSSSSS,… Oké,… dan mag jij het koekje!
Tot na de Weblogverhuizing!

Dit is een verhaaltje dat eerst op www.supergoofweb-log.nl stond. Ik ga proberen om wat verhaaltjes van weblog die daar nog staan, over te plaatsen,... ben benieuwd!
De reacties kan ik waarschijnlijk niet mee verhuizen,..


2 opmerkingen:

Supergoof zei

YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!
Het is gelukt!!!!!!!!!!!!!
:o)))))))))))))

Els zei

Wat een gave poppen heb je aan de muur hangen!!!!!!! Ik vind ze schitterend, heb je ze zelf gemaakt? En weet je misschien de naam van de ontwerper Ingrid? Ik vind ze echt heel erg mooi..