vrijdag 1 juni 2007

"Actie"


Het gaat slecht met het tijdschrift Handwerken zonder Grenzen. Een half jaartje geleden ben ik zelf lid geworden van dit blad. Dat het slecht ging merkte ik vooral omdat je er geen touw op kon trekken wanneer het blad uiteindelijk in de brievenbus viel,... Tot nog toe heb ik twee nummers mogen ontvangen.....
Het is een zeer bijzonder en gevarieerd blad. Mocht jij dit ook vinden, lees dan onderstaand bericht en doe mee!

Actie is ReactieDe uitgever van het tijdschrift Handwerken zonder Grenzen is failliet. Dit prachtige en unieke blad lijkt daardoor gedoemd te verdwijnen. Als abonnees en toekomstig abonnees willen we dit toch zomaar niet laten gebeuren??!! Laat daarom op vrijdag 1 juni - dus vandaag - van je horen! Plaats je reactie bij het actie bericht op tijm.blogspot.com
Probeer dit bericht aan zoveel mogelijk belanghebbenden door te geven, ook mensen die geen internet hebben (plaats namens hen de reactie). Hoe meer reactie, hoe meer abonnees, hoe meer kans we maken dat het blad wel kan blijven bestaan!
De actie heeft twee doelen:
Allereerst willen we als abonnees aangeven dat we gedupeerd zijn door het stoppen van het tijdschrift (velen hebben geld betaald maar zullen er geen nummers voor terug ontvangen). Daarnaast willen we laten weten dat we niet zonder Handwerken zonder Grenzen kunnen en graag willen dat het tijdschrift door zal gaan, in de vorm zoals het nu wordt uitgegeven. Maar het is ook belangrijk dat mensen die nog geen abonnee zijn en dit wel willen worden, van zich laten horen. Zo kan een toekomstige uitgever zien dat er echt een markt voor het tijdschrift is. Dit kan vrijdag op een speciale manier aangegeven worden.

Zo, dat was dat,...
Verder zag ik bij Hester dat zij zo'n heerlijk dagje-uit had gehad! Dat kon ik me ook helemaal voorstellen, vooral toen ik haar aankopen zag. Bij mij hangt in de keuken sinds een paar maanden ook zo'n gezellig boertje en boerinnetje. En,...er zijn er meerdere van, hè Francisca,.....
 Hieronder zie je die van mij (met dank aan   Bep).Ik heb het vrouwtje een soort van "goofse" klederdracht op haar hoofd gegeven,...


De paaseitjes linksonder zijn natuurlijk allang op,...

12 opmerkingen:

MaRia zei

Gezellig koppel!
Ik ben Bep's kippen aan het maken voor in mijn kippenkeukentje.

Hester zei

Wat een schattig stelletje hxc3xa9 , ben er nog niet aan begonnen maar dat zal wel niet lang meer duren. Het vestje voor mijn beer is af, en naadje dicht en beer is weer netjes, ik zal vandaag een foto plaatsen. Het was erg leuk bij Bep, we bruisden toen we weg gingen.

marian'ne m zei

Ja LEUK !!!!
Vooral het GOOFSE hoofddeksel ;-))).

marcella zei

Gaaf quiltje! leuk zo met het Goofse hoofddeksel ;)
en duimen vandaag en de komende dagen dat er hxc3xa9xc3xa9l veel reacties zullen komen voor HzG, het kan net het verschil maken tussen blijven of verdwijnen!

frauke zei

aaaah, wat is het toch een lief stelletje, hihihi! xxxxxxxx

Wilma zei

Oh schattig!!!
Ik heb bij Hester inderdaad gezien dat ze het patroon had gekocht!!!

Mooie foto....

Francisca R. zei

Hihihi......mijn country man heeft een krulsnor, een sik en een bos grijze krullen......rara wie is dat? en 'zij' een knotje! DH heeft z'n eigen gereedschap uitgezocht bij Bep en staat op het punt te gaan werken in de moestuin met een emmer en een schop!
Het wachten is nog op tijd en een varkentje........
Als jullie bij me langskomen worden jullie door dit stel welkom geheten!

Leuk hxc3xa8 Ingrid om er zelf een 'draai' aan te geven!

Ik heb ook een berichtje gestuurd als steun voor de actie "HzG moet blijven!" !!!!!!

lynda zei

hoi ingrid
Die is leuk!!Vooral je goofse hoofddeksel.Het was inderdaad erg gezellig bij bep, je moet gewoon iets kopen.Ik ben nu ook het vestje aan het breien voor mijn konijn.We gaan zeker terug.

groetjes van ingrid h.g. zei

Het wilde maar niet lukken met het kapsel van de boerin :o(

Dus toen heb ik wat verzonnen met band en belletjes :o) Ik dacht waarom niet, misschien zijn ze met de klederdrachten ook ooit zo begonnen :o) .........
Ik hoop dat ik nu niemand beledig :o)

Ik heb zo'n zin on naar Doesburg te gaan,.....ik zou rustig een tijdje in het winkeltje van Bep kunnen zitten en rond kijken :o)

groetjes van ingrid h.g. zei

Ik hoop dat het lukt met Handwerken zonder Grenzen,... :o)

lynda zei

ja dat hebbeb wij ook gedaan met een lekker kopje thee in van die lieve bloemenkopjes, je komt ogen tekort en wordt erg hebberig.

Juul :o) zei

Lang leve het internet!
:o)

*dat moest ik gewoon even kwijt*
Weltrusten!
:o)